Меню сайта

Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 91

Друзья сайта

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Вітаю Вас, Гость · RSS 18.05.2024, 07:38

Головна » 2012 » Март » 28 » Над чим працює дошкілля. Про результати огляду-конкурсу методичних кабінетів ДНЗ
11:48
Над чим працює дошкілля. Про результати огляду-конкурсу методичних кабінетів ДНЗ
  Проблема сучасного методичного забезпечення та надання кваліфікованої методичної допомоги педагогічним працівникам ясел-садків є наразі  особливо актуальною у зв`язку із впровадженням в практику роботи досить складних програм розвитку дітей дошкільного віку – державних, додаткових, парціальних, проголошенням обов`язковості дошкільної освіти з 5-річного віку з одного боку і результатами спостережень та обстежень розвитку дошкільників з іншого боку,  які свідчать про якісне зниження показників основних психологічних новоутворень – базових для повноцінного розвитку дитини. З метою вдосконалення змісту, напрямів, форм і методів методичної роботи з педагогами ДНЗ, виявлення та поширення сучасних педагогічних технологій, розповсюдження кращого досвіду обладнання та організації роботи методичних кабінетів у жовтні – листопаді 2011року серед дошкільних навчальних закладів міста відбувся огляд-конкурс на кращий методичний кабінет. Огляд-конкурс був спрямований на активізацію і вдосконалення діяльності та навчально-методичного забезпечення методичних кабінетів, поліпшення умов роботи педагогічних працівників, спонукання їх до творчої пошукової діяльності.
   Критеріями огляду-конкурсу  були:
•відповідність наповненості  методкабінетів Типовому положенню про методичний кабінет дошкільного навчального закладу, затвердженому наказом МОНУ  від 09.11.2010р. №1070;
• відповідність змісту матеріалів методичних та мікрокабінетів вимогам  програм «Я у Світі», «Впевнений старт», наявність парціальних програм;
• матеріально-технічне забезпечення методкабінетів;
• наявність обов`язкових розділів методкабінетів;
• зміст матеріалів стендів;
• забезпеченість методичного кабінету сучасною літературою і періодичними виданнями, наявність каталогів і картотек на них;
• створення умов для здійснення диференційованого підходу до педагогічних кадрів;
• наявність Банку інноваційних педагогічних технологій, Банку і матеріалів передового педагогічного досвіду;
• зміст планів і матеріалів методичної роботи з кадрами та інші.
  В огляді-конкурсі взяли участь усі заклади комунальної форми власності. Проведений огляд-конкурс показав, що методична служба закладів у цілому додержується сучасних вимог до оформлення та змістового наповнення методичних кабінетів, педагогічні працівники намагаються наповнити свої мікрокабінети з урахуванням вимог чинних програм, вікових та індивідуальних особливостей вихованців. Майже всі дошкільні заклади набрали високі бали за наявність у методкабінетах необхідних розділів, сучасної методичної літератури, педагогічної періодики, за зміст матеріалів стендів та естетику обладнання кабінетів. Обов`язкова документація ведеться всіма методистами, але інколи простежується формальний підхід до її заповнення. Перевірка змісту методичних матеріалів показала, що не завжди вони відповідають вимогам саме сучасних програм. Банки інновацій та ППД заведені у всіх закладах, але їх зміст потребує поповнення. Протягом останніх років значно покращилося матеріально-технічне забезпечення методичних кабінетів і мікрокабінетів. Вже є такі заклади, де у методичних кабінетах є вся необхідна комп`ютерна та оргтехніка, майже на кожній групі є телевізори, DVD з розвиваючими та навчальними програмами для дошкільнят, CD- плейєри або інші засоби технічного навчання («Ягідка», «Лютик», «Берізка»). Але є й такі садочки, де з переліченого  немає майже нічого («Райдуга», «Незабудка»).
   Як завжди, важко було визначити переможців огляду-конкурсу і ще важче – порівняти міські заклади з селищними і сільськими, адже вони знаходяться у різних умовах. І все ж таки є дошкільні заклади, які набрали найбільшу кількість балів. Це такі дошкільні навчальні заклади, як «Калинка», «Лютик», «Берізка», «Дюймовочка», «Горобинка», «Ромашка», «Чайка». Також досягли значних успіхів у обладнанні методичних і мікрокабінетів ДНЗ «Золотий ключик», «Ягідка», «Росинка», «Снігуронька».
   За особистий внесок у створенні найкращих методкабінетів та  мікрокабінетів відмічені вихователі-методисти: Куриленко Н.Я., Тимченко Н.В. (я/с «Калинка»), Пєлєнєва О.Г. (я/с «Лютик»), Бєлєнко Н.П., Мочаліна О.В.(я/с «Берізка»), Тихоненко Т.В. (я/с «Дюймовочка»), Янченко В.В. (я/с «Ромашка»), Гринческі О.В. (я/с «Горобинка»).
   Кращі  мікрокабінети створили вихователі:  Макогон О.С., Назарова В.В., Ярославська С.В., Зайцева С.В. (я/с «Калинка»), Гречушна Л.В., Волошина З.П., Теплинська Н.В., КондратенкоТ.А. (я/с «Лютик»), Мілохова М.М., Лісєєва Н.А., Макарцова В.М., Краснікова Н.К. (я/с «Берізка»), Захарова О.О., Кириленко І.В., Шиндра Т.Ю., Добророднєва А.В. (я/с «Ромашка»), Соколовська С.В., Шабаєва А.І., Секретова М.І., Самохіна О.Є. (я/с «Дюймовочка»), Стрельцова В.П., Тендітная І.В., Слепічко І.А. (я/с «Чайка»); Андронік О.О., Гончарова В.О., Кузьмичова О.В., Красножон Н.М. (я/с «Горобинка»), Шалімова І.О., Киселєва Н.В., Якімова С.Ю., Задонська Л.В.  (я/с «Журавушка»), Братищенко О.П., Шаніна С.В., Ляпіна О.М., Буркеня О.І. (я/с «Золотий ключик»), Матюніна Л.В., Барсукова Н.Г., Весела О.І., Киреєва О.О. (я/с «Ягідка»), Ситнікова Н.П., Мурушкіна Т.А. (я/с «Незабудка»)та інші.
Методист СММЦО
Долотова В.І.




Переглядів: 1310 | Додав: Дойжа | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входа

Поиск

Календарь
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архив записей


Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz
карта 1 карта 2 карта 3 карта 4 карта 5